BiP
Zapytanie ofertowe - Uwaga, przedłużenie terminu składania ofert do 7.11.2023, godz. 12.00 Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy na podstawie Regulaminu udzielania w Służewskim Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zaprasza do złożenia Oferty w sprawie: przeprowadzenia dobrowolnego badania sprawozdania finansowego i sporządzenia sprawozdania z badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2023 oraz za rok obrotowy 2024 przy uwzględnieniu, że badana instytucja kultury podlega konsolidacji, zgodnie z zasadami sporządzania skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy zwane dalej ,,zamówieniem" KOD CPV: 79210000-9 - usługi księgowe i audytorskie. (Uwaga, przedłużenie terminu składania ofert do 7.11.2023, godz. 12.00) ROZSTRZYGNIĘCIE: <kliknij> Dokumenty ofertowe (dokumenty *.doc): Zaproszenie ofertowe Szacowanie wartości zamówienia Załącznik 1 - formularz oferty Załącznik 2 - wykaz usług, warunki Załącznik 3 - oświadczenie Załącznik 4 - oświadczenie RODO Załącznik 5 - wykaz usług, kryterium Załącznik 6 - wykaz osób Załącznik 7 - informacja RODO
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza przetarg na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej w SDK. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa Numer postępowania: PZP/3/2023 Nazwa postępowania: Zamówienie publiczneData zamieszczenia postępowania: 15.08.2023r. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa.Przedmiotem Zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej montażu instalacji fotowoltaicznych (PV) o łącznejzainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 60 kWp, na budynku Służewskiego Domu Kulturyw Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, zakup i dostaw instalacji fotowoltaicznej dla Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, montaż paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachu budynku, który należy wykonać w systemiezapewniającym ciągłość izolacji termicznej oraz przeciwwodnej połaci dachu; uruchomienie i przeprowadzenie procedury zgłoszenia/włączenia instalacji PV do siecielektroenergetycznej OSD, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpiecznegoużytkowania instalacji fotowoltaicznej i przekazanie skróconej instrukcji obsługi instalacji PVw języku polskim; wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej;;świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 5 do SWZ), ekspertyza techniczna (zał. Nr 5A do SWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ). Termin składania ofert: 25.08.2023 r. godz.12:00Termin otwarcia ofert: 25.08.2023 r. godz. 12:30 Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.Wejście na platformę następuje poprzez link: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.plLINK do postępowania: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/2/123871
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza przetarg na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej w SDK. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa Numer postępowania: PZP/2/2023 Nazwa postępowania:Zamówienie publiczne Data zamieszczenia postępowania: 06.07.2023r. Opis przedmiotu zamówienia:Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Jana Sebastiana Bacha 15, 02-743 Warszawa.Przedmiotem Zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej montażu instalacji fotowoltaicznych (PV) o łącznejzainstalowanej mocy elektrycznej nie większej niż 60 kWp, na budynku Służewskiego Domu Kulturyw Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, zakup i dostaw instalacji fotowoltaicznej dla Służewskiego Domu Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, montaż paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachu budynku, który należy wykonać w systemiezapewniającym ciągłość izolacji termicznej oraz przeciwwodnej połaci dachu; uruchomienie i przeprowadzenie procedury zgłoszenia/włączenia instalacji PV do siecielektroenergetycznej OSD, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpiecznegoużytkowania instalacji fotowoltaicznej i przekazanie skróconej instrukcji obsługi instalacji PVw języku polskim; wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej; świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: program funkcjonalno-użytkowy (zał. nr 5 do SWZ), ekspertyza techniczna (zał. Nr 5A do SWZ) oraz wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ). Termin składania ofert: 26.07.2023 r. godz.12:00 Termin otwarcia ofert: 26.07.2023 r. godz. 12:30 Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.Wejście na platformę następuje poprzez link: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.plLINK do postępowania: https://sdk-mokotow.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/2/119369
Służewski Dom Kultury w Dzielnicyh Mokotów m. st. Warszawy ogłasza konkurs ofert na wykonanie strony internetowej jednostki. ZAPYTANIE OFERTOWE ZamawiającySłużewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą przyul. J.S. Bacha 15, 02-743 Warszawa, NIP 521-330-83-74, REGON 015845616;http:// /sdk.waw.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 843-91-01 Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, do Zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów tej ustawy. Przedmiot zamówieniaUsługa polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony internetowej wraz z systemem zarządzania treścią dla Służewskiego Domu Kultury w Warszawie. Opis przedmiotu zamówienia a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Wspólny słownik zamówienia CPV:i. CPV – 72413000-8 – usługi w zakresie projektowania stron WWW, ii. CPV – 72243000-0 – usługi programowania, iii. CPV – 72267000-4 – usługi w zakresie serwisowania oprogramowania; Termin realizacji zamówieniaTermin wykonania zamówienia do 15 sierpnia 2023 r. Wymagania formalne jakie muszą spełnić Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (realizacja minimum 3 stron internetowych standardzie WCAG 2.1) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. nie podlegające wykluczeniu z procedury na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835). w stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem zawartego układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli zaspokojenia wierzycieli nie przewiduje się przez likwidację; nie otwarto wobec Wykonawcy likwidacji; nie zalegające z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; nie zostały skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Opis sposobu przygotowania oferty Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć materiały świadczące o posiadanych kwalifikacjach, doświadczeniu i wcześniejszych realizacjach dotyczących przedmiotu zamówienia, portfolio wykonanych projektów (min. 3 strony internetowe wykonane i obecnie funkcjonujące z wykorzystaniem technologii opisanych w specyfikacji zamówienia). Strony internetowe mogą być przedstawione w formie adresów internetowych z opisem zastosowanych technologii. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaoferowana cena wykonania zamówienia powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaoferowana cena wykonania zamówienia powinna zawierać cenę netto oraz cenę brutto za całość zamówienia. Kryteria oceny ofert Sposób oceny ofert: Oferty, zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: Cena 20% Doświadczenie 20% Portfolio 20% Łatwość obsługi CMS 20% Proponowana grafika 10% Szczególne osiągnięcia 10%Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach , tj.: 1%=1 pkt Zamawiający przy dokonywaniu wszelkich obliczeń zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Kryterium Cena (C) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane w kryterium ceny będą liczone według wzoruLpc = (Cn/Cbo) * 20 pktLpc - liczba punktów uzyskana w kryterium cenaCn - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofertCbo - cena badanej oferty Kryterium doświadczenie (D) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20W kryterium doświadczenie, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat, Wykonawca zrealizował usługi polegające na wykonaniu oraz wdrożeniu dedykowanych stron internetowych wraz z systemem zarządzania treścią, ponad minimum określone w wymaganiach dla oferentów (wymagane minimum 3 usługi); jedna tożsama usługa = 2 punkty. Kryterium Portfolio (P) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane zostaną za czytelność, estetykę, kreatywność, atrakcyjność i nowoczesność rozwiązań graficznych zgodnie z poniższym schematem:Kryterium portfolio Punkty Estetyka - 5 pkt Kreatywność – 5 pkt Atrakcyjność rozwiązań graficznych – 5 pkt Nowoczesność rozwiązań graficznych - 5 pktUWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wskaże 4 projektów zrealizowanych (wraz z linkami do źródeł) w ostatnich 12 miesiącach od daty publikacji zamówienia otrzyma 0 pkt.). Wymagane projekty należy wykazać w Wykazie usług w części dotyczącej kryteriów oceny ofert. Kryterium Łatwość obsługi CMS (ŁoC) – waga 20%, maksymalna ilość punktów 20Punkty przyznawane zostaną za czytelność i nowoczesność z poniższym schematem: Kryterium proponowana grafika Punkty Czytelność – 5 pkt Nowoczesność – 5 pkt Kryterium Grafika (GR) – waga 10%, maksymalna ilość punktów 10.Punkty przyznawane zostaną za czytelność, estetykę, kreatywność, atrakcyjność i nowoczesność rozwiązań graficznych zgodnie z poniższym schematem:Kryterium proponowana grafika Punkty Estetyka 2 Kreatywność 3 Atrakcyjność rozwiązań graficznych 3 Nowoczesność rozwiązań graficznych 2UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wskaże 4 projektów zrealizowanych (wraz z linkami do źródeł) w ostatnich 12 miesiącach od daty publikacji zamówienia otrzyma 0 pkt.). Wymagane projekty należy wykazać w Wykazie usług w części dotyczącej kryteriów oceny ofert. Kryterium Szczególne osiągnięcia (SzO) – waga 10% maksymalna ilość punktówW kryterium szczególne osiągniecia, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za osiągnięcia artystyczne o zasięgu krajowym i międzynarodowym (nagrody, wyróżnienia, publikacje). Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Oceny punktowe uzyskane w wyżej wymienionych kryteriach sumuje się, a uzyskana łączna liczba punktów stanowić będzie całkowitą ocenę punktową oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętych wyżej kryteriach oceny ofert. Punkty zostaną obliczone wg poniższego wzoru: LP = C+ D+ P+ ŁoC + GR+ SzOgdzie:LP - oznacza całkowitą liczbę punktów przyznanych ofercieC - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Cena” (max 20 pkt.)D – oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Doświadczenie” (max 20 pkt.)P - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Portfolio” (max 20 pkt.)ŁoC - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Łatwość obsługi CMS” (max 20 pkt.)GR - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Proponowana Grafika” (max 10 pkt.)SzO - oznacza liczbę punktów przyznanych w kryterium „Szczególne osiągniecia” (max 10 pkt.)Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ch) oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę z najniższą ceną. Wdrożenie serwisuZamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził następujące prace związane z wdrożeniem strony: Uruchomienie serwisu na serwerze Zamawiającego. Przeszkolenie (telefoniczne lub zdalne) trzech osób ze strony Zamawiającego z zakresu obsługi systemu CMS Telefoniczne bezpłatne konsultacje odnośnie obsługi strony i CMS do końca roku 2023. Udostępnienie instrukcji obsługi systemu CMS w wersji pisanej (papierowej - wydruk bądź elektronicznej – plik tekstowy). Prawa autorskiePodpisanie umowy będzie wiązało się z przekazaniem praw autorskich do plików (każdego edytowalnego elementu graficznego szablonu) i kodów źródłowych w formacie uzgodnionym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Istotne postanowienia umowy (gwarancja, warunki odbioru, płatności itp.): zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego wzorem umowy – załącznik nr 4. Termin i miejsce składania ofertOferty należy składać do godziny 12.00 do dnia 15.05.2023 r w formie e-mailowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Elżbieta Biryło Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kierowniczka Działu Promocji i Łukasz Wielgo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Specjalista ds. IT Wyjaśnienia i modyfikacje zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie przekazana zgłaszającym oferty. Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Dodatkowe informacje Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji ceny lub innych warunków realizacji zamówienia z oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze Oferty. Zamawiający nie wpłaca zaliczek za realizację zadania. Płatność dokonywana jest po wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru Oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny Ofert oraz ewentualnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania oraz zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy, bez podania przyczyny. Wykonawcy, których Oferty nie zostaną Wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu złożenia swojej Oferty cenowej. Zamawiający nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek należności z tytułu kosztów sporządzenia Oferty. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej w związku z rozstrzygnięciem postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że przypadku gdy nie można będzie dokonać wyboru Oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone Oferty przedstawiają taki sam bilans cenowy Ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego Ofert dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu realizacji umowy, jak również ceny z Wykonawcami. Ostateczna decyzja o podjęciu negocjacji w danym zakresie należy do Zamawiającego. Załączniki do zapytania ofertowego Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia (plik PDF, 310 KB, 4 strony) Załącznik nr 2 - formularz oferty (plik PDF, 221 KB, 2 strony) Załącznik nr 3 - wykaz usług i kryteria oceny ofert (plik PDF, 385 KB, 4 strony) Załącznik nr 4 - projekt umowy (plik PDF, 31 KB, 7 srton) Załącznik nr 5 - informacja RODO (plik PDF, 313 KB, 2 strony) Niniejsze zapytanie ofertowe (plik PDF, 335 KB, 7 stron)
Strona internetowa SDK została opublikowana przed 1 sierpnia 2024. Wszelkie pytania dotyczące Dostępności w Służewskim Domu Kultury przyjmuje Koordynator Dostępności Jacek Zieliński: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 843 91 01, sms: 533 157 074. Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r. Informacja o Służewskim Domu Kultury - Tekst łatwy do czytania Deklaracja dostępności Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.sdk.waw.pl. Data publikacji strony internetowej: 31 lipca 2024 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 31 lipca 2024 r. Stan dostępności cyfrowej Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej. Niedostępne treści Niezgodność z załącznikiem Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych. Treści nieobjęte przepisami Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi. Przygotowanie deklaracji dostępności Data sporządzenia deklaracji: 10 grudnia 2024 r. Data ostatniego przeglądu deklaracji: 10 grudnia 2024 r. Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB). Raport z przeprowadzonej samoooceny: https://wave.webaim.org/report#/www.sdk.waw.pl Informacje zwrotne i dane kontaktowe Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jacek Zieliński - mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 22 843 91 01. Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Zgłaszając takie żądanie podaj: swoje imię i nazwisko, swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail), dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść, opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy. Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób. Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do dyrekcji naszej instytucji: Ewa Willmann - Dyrektorka, Adres: ul. J. S. Bacha 15, 02-743 Warszawa, mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie. Pozostałe informacje Dostępność architektoniczna Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy J. S. Bacha 15 02-743 zobacz opis dostępności architektonicznej Dostępność komunikacyjno-informacyjna Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://tlumacz.migam.org/s%C5%82u%C5%BCewski-dom-kultury-w-dzielnicy-mokot%C3%B3w-m.-st.-warszawy-jC0yVl5Xw18GMrDxbkGo Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://sdk.waw.pl/images/do-pobrania/S%C5%82u%C5%BCewski_DK_bez_kawiarni.docx Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://youtu.be/OcQgJtPLgJc Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://sdk.waw.pl/images/BIP/Raport_o_stanie_zapewniania_dostpnoci_2021.pdf Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności..